تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش وفاداری مشتریان2020-11-03

تبلیغ پیج اینستاگرام : معرفی 13 روش برای تبلیغات حساب اینستاگرام و افزایش فالوور ساناست

اینستاگرام ابزارهایی مانند Instagram Insights و Facebook Ads Manager را فراهم کرده است تا شما بتوانید عملکرد تبلیغات خود را ارزیابی کنید. اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی در دنیای دیجیتال، ابزاری عالی برای برندها و کسب‌وکارها به شمار می‌رود. با اجرای این ۱۰ تکنیک اثبات شده، به خوبی در مسیر تبدیل مرورگرهای اینستاگرام به مشتریان وفادار خواهید بود.

وقتی شات می‌شوید، ممکن است افراد جدید در پست‌ها یا دایرکت برای شما پیام بگذارند. اگر پست‌ها و استوری‌های شما جذاب و مفید نباشند، ممکن است علاقه‌ای به فالو کردن شما پیدا نکنند. وقتش رسیده به چند نکته کلیدی بپردازیم که شات‌های شما حرفه‌ای‌تر و مؤثرتر شوند. این نکات کمک می‌کنند هم تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و هم روابط بهتری با دیگر صفحات بسازید. حالا که با اهمیت شات کردن آشنا شدید، وقتش است که یاد بگیرید چطور این کار را انجام دهید. با توجه به اهمیت آشنایی با بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی فرادرس اقدام به انتشار فیلم آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی کرده است که لینک آن در ادامه آورده شده است.

محتوای خلاقانه و جذاب, استفاده هدفمند از هشتگ‌ها, ایجاد تعامل با کاربران و همکاری با اینفلوئنسرهای معتبر از جمله روش‌های رایج هستند. بسیاری از برندهای ایرانی با طراحی کمپین‌های خلاقانه و استفاده از عناصر فرهنگی-اجتماعی خاص ایران, توانسته‌اند توجه کاربران را جلب کرده و وفاداری آنها را افزایش دهند. در آژانس تبلیغات نکسوس, با شناخت دقیق این الگوها, به برندها کمک می‌کنیم تا تبلیغاتی متناسب با نیاز بازار ایران طراحی و اجرا کنند و در رقابت با سایر برندها متمایز شوند. در دنیای بصری محور رسانه های اجتماعی، اینستاگرام به عنوان یک پلتفرمی که در آن کسب‌وکارها می‌توانند محصولات، خدمات و شخصیت‌های خود را به شیوه‌ای جذاب و معتبر به نمایش بگذارند. اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال، گنجینه ای از مشتریان بالقوه را ارائه می دهد که منتظر کشف و تبدیل شدن هستند. اما، با الگوریتم‌های در حال تغییر و رقابت فزاینده، متمایز شدن از سایرین و جذب مشتریان به سمت برندتان به طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود.

همچنین، کیفیت محتوا از نظر بصری و نوشتاری، تأثیر مستقیمی بر جذب مخاطب و افزایش تعامل دارد. محتوای جذاب و مفید، باعث می‌شود مخاطبان شما پست‌های شما را لایک کنند، کامنت بگذارند و آن‌را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. اگر شما هم به دنبال جذب فالوور و مشتری از طریق تبلیغات اینستاگرام هستید، بهتر است از پلتفرم‌های معتبر و استراتژی‌های صحیح استفاده کنید تا بهترین نتایج را بدست آورید. تبلیغات پولی به هر نوع تبلیغی گفته می‌شود که شما برای دیده‌شدن کسب‌وکار خود هزینه پرداخت می‌کنید.

مثلاً یک مؤسسه کنکوری می‌تواند تبلیغات خود را برای افراد ۱۷ تا ۱۹ ساله هدف‌گذاری کند تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پولی خود داشته باشد. اگر می‌خواهید صفحه‌ای را شات کنید، حتماً از تصاویر یا ویدئوهای باکیفیت و مرتبط استفاده کنید. حتی می‌توانید از یک اسکرین‌شات ساده اما زیبا برای شات استوری استفاده کنید. به دنبال اینفلوئنسرهایی باشید که مخاطبینشان با بازار هدف شما همپوشانی دارند، نرخ تعامل بالایی دارند، و از نظر اخلاقی و ارزش‌ها با برند شما سازگار هستند. بله، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با ایجاد یک جامعه و به‌اشتراک‌گذاری محتوای باکیفیت در اینستاگرام، محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنند.

پروموت اینستاگرام در ایران تحریم میباشد لذا باید از روشهای تبلیغات پولی دیگر استفاده نمایید. بیوگرافی آن ها همچنین جعبه های یک پروفایل بهینه شده را شامل می شود ، از جمله یک تصویر واضح از نمایه ، بیوگرافی جذاب ، هشتگ برند و URL قابل پیگیری. همه چیز در مورد این بیوگرافی اینستاگرام به ما این امکان را می دهد تا بدانیم که از محصول آن ها چه انتظاراتی داریم و به همین ترتیب ما در جای درست قرار گرفته ایم. به همین ترتیب ، برچسب گذاری هر کسی را که ممکن است دوباره برنامه ریزی کنید ، هم حسن نیت ارائه می دهد و هم در بهترین روش های تبلیغ اینستاگرام قرار دارد.

  • این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که محصولات شما را به صورت مستقیم از داخل اینستاگرام خریداری کنند، بدون اینکه نیاز به رفتن به وب‌سایت داشته باشند.
  • Instagram Ads Manager یکی از ابزارهای اصلی برای مدیریت و بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام است.
  • {
  • علاوه‌بر این، بهره‌گیری از کلماتی که احساس کمبود وقت، از دست دادن فرصت و فوریت را به مخاطب منتقل می‌کنند، در عناوین تبلیغاتی استفاده کنید.
  • |}
  • همان طور که گفتیم اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی، بستری مناسب برای تبلیغات و بازاریابی فراهم کرده.
  • {
  • تحلیل‌های دقیق ما، تضمینی است برای انتخاب محصولات پرتقاضا و افزایش سود شما.
  • |}{
  • یکی از روش‌های جذب مشتری از طریق تبلیغات اینستاگرام، ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه است.
  • |}

تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوری‌های یک بلاگر نمونه‌هایی از این نوع بازاریابی هستند. با محتوای جذاب، تعامل فعال و برنامه‌ریزی هوشمندانه، می‌توانید از شات اینستا به‌عنوان یک سکوی پرتاب برای رشد پیج‌تان استفاده کنید و به هدفتان نزدیک‌تر شوید. به خصوص اگر ادمین شبکه‌های اجتماعی باشید، روش درست استفاده از شات به رشد پیج اینستاگرام شما کمک زیادی می‌کند. افراد با استفاده از این بخش می‌توانند کسب‌وکار خود را معرفی کنند و به آن رونق دهند.

اینستاگرام به‌ویژه با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، به یک پلتفرم بی‌نظیر برای بازاریابی تبدیل شده است. از این رو، اگر صاحب کسب‌وکار هستید و قصد دارید برند خود را در این شبکه اجتماعی بهبود ببخشید، تبلیغات اینستاگرام می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در این مقاله، به بررسی اهمیت تبلیغات اینستاگرام در جذب مشتری و فالوور پرداخته و نکات کلیدی را برای بهره‌برداری از این فرصت بررسی خواهیم کرد. یکی از راه‌های افزایش اعتماد مخاطب در اینستاگرام، تبلیغات در اینستاگرام است. وایرال شدن محتوای شما در اینستاگرام، اعتماد و اعتبار برند شما را تقویت می‌کند. استفاده از استراتژی‌های مؤثر مانند همکاری با اینفلوئنسرها، تولید محتوای با کیفیت و جذاب، تعامل فعال با فالوورها و نمایش پشت صحنه‌های کسب و کار می‌تواند به افزایش اعتماد مخاطبان کمک کند.

هر یک از این گزینه‌ها بر اساس اهداف بازاریابی مانند افزایش آگاهی از برند, جذب فالوور, افزایش فروش یا تعامل بیشتر انتخاب می‌شوند. در ایران, به دلیل رفتار کاربرانی که به استوری و ویدیوهای کوتاه علاقه زیادی دارند, استفاده از تبلیغات استوری و Reels بازدهی بالایی دارد. تبلیغات موثر در اینستاگرام به معنای بهره‌گیری از تکنیک‌های پیشرفته بازاریابی دیجیتال برای جلب توجه, افزایش تعامل و تبدیل کاربران به مشتریان وفادار است.

برای جذب مشتری در اینستاگرام می‌توانید با اختصاص دادن بودجه، حساب کاربری اینستاگرام خود را تبلیغ کنید. در ادامه روش‌های پولی برای تبلیغ و جذب فالوور در اینستاگرام معرفی شده است. بنابراین آیکون‌های شبکه اجتماعی را در سایت خود قرار دهید و حتی بهتر از آن، پروفایل اینستاگرام خود را نشان دهید. به این ترتیب کاربران محتوای منتشر شده را می‌بینند و احتمال بیشتری دارد که شما را دنبال کنند. برای مطالعه بیشتر در مورد بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مطلب «بازاریابی شبکه های اجتماعی به زبان ساده — از استراتژی ها تا اجرا» توصیه می‌شود.

تبلیغات با عکس های متوالی در یک پست

مهم‌ترین نکته در آموزش تبلیغات در اینستاگرام این است که دسترسی به سرویس تبلیغات صرفاً از طریق اکانت‌های حرفه‌ای (Professional) امکان‌پذیر است و باید اکانت خود را به حرفه‌ای تغییر حالت دهید. تبلیغات در اینستاگرام تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکار دارد؛ چراکه موجب افزایش آگاهی از برند، وفاداری مشتریان و در نهایت فروش بیشتر می‌شود. یعنی مخاطب به‌جای طی مراحل چرخه بازاریابی درونگرا (جذب، تبدیل، صمیمیت و شوق) به یک‌باره به مشتری تبدیل می‌شود. تبلیغات پولی در فروش تاثیر بیشتری دارد و سریع‌تر از بازاریابی ارگانیک، نتیجه می‌دهد.

۵) اهمیت فرمت تبلیغاتی را دست‌کم نگیرید!

در این مطلب به بررسی ۱۰ نکتهٔ اساسی برای موفقیت تبلیغات اینستاگرام پرداختیم. با رعایت این نکات می‌توانید کاربران سادهٔ این پلتفرم را به مشتریان خود تبدیل کنید و کسب‌وکارتان را در دسترس طیف وسیع‌تری از مخاطبان هدف بگذارید. یکی از ویژگی‌هایی که در آینده نزدیک به احتمال زیاد رشد خواهد کرد، محصولات مبتنی بر اشتراک‌گذاری است. اینستاگرام به برندها این امکان را می‌دهد تا از طریق استراتژی‌های تبلیغاتی خود، مشتریان جدید جذب کنند و از قدرت توصیه‌های دوستان بهره‌برداری کنند. این امر می‌تواند باعث ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی مبتنی بر اشتراک‌گذاری محتوا و توصیه‌های اجتماعی شود.

سعی کنید شات را در زمانی منتشر کنید که مخاطبان بیشتری آنلاین هستند و احتمال دیده شدن بیشتر است. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکرده‌اید، بهتر است آن را شات نکنید. مخاطبان خیلی زود متوجه می‌شوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی. مسابقه «دسترسی» (Reach) و تعامل شما را افزایش می‌دهد و برندسازی شما را به صورت طبیعی و بدون هیچ تلاش اضافه‌ای تقویت می‌کند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

تاثیر این موضوع زمانی بیشتر است که فرد تبلیغ‌کننده در حال حاضر اعتماد و توجه مخاطبان در اینستاگرام را دارا است. شما می‌توانید خرید پکیج تبلیغات آنلاین تاجرباشی، کسب‌وکار خود را در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و لینکدین تبلیغ کنید. این پکیج با ارائهٔ خدمات متنوعی مانند سئو آن‌پیج و تبلیغات آف‌پیج، به دیده‌شدن کسب‌وکار و خدمات شما کمک می‌کند. یکی از روندهای آینده تبلیغات در اینستاگرام، افزایش استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای شخصی‌سازی تبلیغات است. این فناوری‌ها به اینستاگرام کمک می‌کنند تا تبلیغات را به شکلی دقیق‌تر و مرتبط‌تر برای کاربران نمایش دهد. مدیریت بودجه تبلیغاتی و انتخاب پیشنهاد قیمت مناسب برای هر کلیک یا هر هزار نمایش یکی از مهم‌ترین نکات برای بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام است.

شخصاً می‌توانید تبلیغات اینستاگرامی خود را طراحی کنید یا اگر به دنبال آن هستید که Ads Manager تبلیغات شما را ایجاد کند می‌توانید از آیتم «Dynamic creative» استفاده کنید. اگر مورد دوم را انتخاب نمایید، در این حالت باید موارد مختلفی مثل تصاویر، CTAها و مواردی از این دست را آپلود کنید و Ads Manager طرح‌های مختلفی را با کمک آیتم‌های آپلودی شما تست می‌کند. عنوان صفحات فرود، تیترهای مربوط به محتوای تبلیغاتی، جملاتی که در بالای هر صفحه نمایش داده می‌شوند و حتی لغات موجود در  نامک (URL) هر لینک، در ترغیب کاربران به کلیک روی آن، مؤثراند. در صورت استفاده از ایمیل مارکتینگ یا هرنوع تبلیغات چاپی برای مخاطبان هدف و مشتریان احتمالی، از این فرصت نهایت استفاه را ببرید.

{

۹. ایجاد میم‌های مرتبط

|}

در میان جدیدترین ویژگی های اینستاگرام ، Stories همیشه در مرکز آنها قرار دارد. به عنوان مثال ، برچسب های تعاملی جدید مانند برچسب Quiz جدید نشان دهنده روش های جدیدی است که برند ها می توانند برای نوع منحصر به فرد و تعاملی تبلیغاتی اینستاگرام با پیروان تعامل داشته باشند. برند ها که بیش از 500 میلیون کاربر روزانه از آنها استفاده می کنند ، هنگام تبلیغ در اینستاگرام ، باید هرچه بیشتر از Stories استفاده کنند. برای بسیاری از مشاغل ، این به معنای انتشار عکسهای تولید شده توسط کاربر و محتوای پشت صحنه است. زیبایی Stories این است که شما لازم نیست که در مورد صیقلی یا “عالی” بودن تصاویر نگران باشید.

مقالهٔ «هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟» را مطالعه کنید تا با هشتگ‌‌ها و اهمیت آن‌ها بیشتر آشنا شوید. به ویژگی‌ها، علایق و نیاز مخاطبِ هدفتان دقت کنید؛ زیرا قرار است اعتماد او را با محتوا جلب کنید تا بتوانید او را به مشتری تبدیل کنید. محتوایی به دیده‌شدن شما کمک می‌کند که مخاطب هدفتان آن را کاربردی، مفید و سرگرم‌کننده تشخیص دهد.

توصیه می‌شود زمانی را برای پاسخگویی به نظرات و دایرکت‌ها در طول روز اختصاص دهید. این کار باعث می‌شود شما به‌ عنوان فردی حقیقی و قابل اعتماد دیده شوید و ارتباط مؤثرتری با مشتریان خود برقرار کنید. کاربران معمولاً به دنبال پاسخ به این سؤال هستند که “چگونه به یک پیج اعتماد کنیم؟” تعاملات مداوم و پاسخگویی به موقع شما، به بهبود رضایت مشتری و تقویت اعتبار برند شما کمک می‌کند.

اما مثلاً هدیه دادن کیف پول در این صفحه خیلی مرتبط نیست و احتمالاً هیجان مسابقه را کم می‌کند. مثلاً اگر به صفحه دیجی‌کالا نگاه کنید، می‌بینید که تعداد کامنت‌های آن به‌مراتب بیشتر از بسیاری از رقباست. چرا؟ چون دیجی‌کالا به‌خوبی اصول تعامل در اینستاگرام را رعایت کرده و توانسته ارتباط نزدیک‌تری با مخاطبانش ایجاد کند. بیایید قبل از هر چیزی ببینیم تعامل یعنی چه؟ تعامل در اینستاگرام یعنی هر کاری که کاربران با محتوای شما انجام می‌دهند؛ مثل لایک کردن، کامنت گذاشتن، اشتراک‌گذاری یا ذخیره کردن پست‌ها. مهم‌ترین عوامل اعتمادسازی در اینستاگرام، لایوهای اینستاگرامی، درج پست‌ها و استوری‌های منظم، انتشار مطالب آموزشی رایگان، معرفی خدمات و محصولات و… است. تبلیغات در بخش ریلز به ‌صورت ویدئوهای کوتاه و سرگرم ‌کننده نمایش داده می‌شوند و به دلیل محبوبیت این بخش، به ‌سرعت توجه کاربران را جلب می‌کنند.

برای اینکه بفهمید بهترین عملکرد را در بین مخاطبان دارید ، باید آزمایش کنید. شما از چه راه‌کاری برای افزایش تعامل کاربران استفاده می‌کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا این مقاله‌ را کامل‌تر کنیم. اگر یک فروشگاه موبایل دارید، هدیه‌ای مثل یک موبایل، هندزفری یا گجت هوشمند انتخاب مناسبی است.

بلکه وسیله‌ای است که با آن به مخاطبان و مشتریان خود دست می‌یابید و رابطه خود را با آن‌ها مستحکم می‌کنید. فقط جمع‌آوری تعدادی مخاطب کافی نیست باید آن‌ها را با برند خود درگیر کنید و آن‌ها را طوری جذب کنید که شما را دوست داشته باشند. در ادامه برای دستیابی به بهترین نتایج، توصیه می‌شود که از ترکیبی از روش‌های رایگان و پولی استفاده کنید. این کار به شما امکان می‌دهد تا به طور موثر بر بازار هدف خود تاثیر بگذارید، در حالی که هزینه‌ها را مدیریت و بازگشت سرمایه را به حداکثر رسانده‌اید. مثلاً اگر یک برند محصولات آرایشی و بهداشتی هستید، می‌توانید آرایشگران، بانوان و حتی آقایانی را که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند یا به محصولات آرایشی علاقه‌مند هستند، مخاطب هدف خود قرار دهید!

اگر صفحه موردنظر کاربر تجربه خوبی ارائه ندهد، ممکن است صفحه را ببندد و شما مشتریان بالقوه زیادی را از دست بدهید. به جای عنوان‌های تکراری مثل «راهنمای خرید»، از عبارت‌های جالب مثل «سفرِ خرید» استفاده کنید. این تغییر ساده می‌تواند حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد و آن‌ها را تشویق کند تا استوری‌های شما را دنبال کنند. همچنین، داستان‌هایی تعریف کنید که کاربران را با خود همراه کند؛ مثلاً تجربه یک مشتری از خرید یا معرفی محصول به شیوه‌ای سرگرم‌کننده. اعتماد و اعتبار، دو ارزش اساسی هستند که یک برند یا کسب و کار در این پلتفرم از طرف کاربران و مشتریان برای محصولات یا خدمات خود به دست می‌آورد.

اثبات اجتماعی و اعتباری که با تایید اینفلوئنسرها همراه است می تواند فوق العاده قانع کننده باشد. بعلاوه، اینفلوئنسرها معمولاً مخاطبان بسیار درگیر دارند، به این معنی که دنبال‌کنندگان آن‌ها به احتمال زیاد هنگام تبلیغ برند شما اقدامی انجام می‌دهند. اینفلوئنسرها شبیه تبلیغات هستند به این معنا که این رابطه برای استفاده از تبلیغات واقعاً هزینه بر است. با این حال ، یافتن اینفلوئنسر مناسب می تواند یک روش فوق العاده برای فروش محصولات و رشد طرفداران شما باشد. اما برای اینکه محتوای تولید شده توسط کاربر برای خبرمایه خود شناسایی کرده و آن را درست کنید ، باید بدانید که هشتگ ها  می توانند به شما در تبلیغ اینستاگرام خود کمک کنند.

استخدام کارشناس شبکه‌ های اجتماعی و استفاده از دانش او برای پیاده‌سازی این استراتژی‌های پولی و پیشرفته، کسب‌وکارها می‌توانند دسترسی و تعامل خود را در اینستاگرام به طور قابل توجهی افزایش دهند. این رویکردها نیازمند سرمایه‌گذاری زمانی و مالی هستند، اما می‌توانند به افزایش قابل توجه مشتریان و تقویت حضور برند شما در این پلتفرم کمک کنند. این امر به شما کمک می‌کند تا تبلیغاتتان را به طور موثرتری به افرادی که احتمال تبدیل‌شدن به مشتری را دارند، نمایش دهید. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی از داخل اپلیکیشن محصولات را خریداری کنند.

«درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست می‌آورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید. برای افزایش کارایی، می‌توانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید. بودجه تبلیغات پولی عامل مهمی در تعیین جایگاه و مدت زمان نمایش تبلیغ شما است. هرچه بودجه بیشتری اختصاص دهید، شانس دیده شدن تبلیغ شما در پلتفرم‌های مختلف بیشتر می‌شود.

اگر شما هم دنبال یادگیری اصول تعامل در اینستاگرام هستید، در این مطلب 7 روش کاربردی برای افزایش تعامل کاربران را بررسی می‌کنیم. استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام و همکاری با سایر برندها، یک روش عالی برای افزایش آگاهی از برند و جذب مخاطبان جدید است. با همکاری با اینفلوئنسرهایی که با مخاطبان هدف شما همسو هستند، می‌توانید به‌سرعت تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغ در اینستا